Her finder du svar på de mest stillede spørgsmål inden for de forskellige events.
Vi gør vores bedste for at gøre det så enkelt som muligt for vores kunder og sætter stor pris på deres kommentar og tilbagemeldinger, så vi kan yde en endnu bedre service.
 

KOKKESKOLER

”Hvad skal jeg være opmærksom på?” 

Generelt - Hos os eller hos jer?

Kokkeskolerne kan både afholdes i vores lokaler eller hos jer selv (firma adressen eller privat adresse).
Har I selv rådighed over køkkenfaciliteter, kan vi komme til jer evt. mod et lille kørselstillæg.
Afholdes det hos jer, suplerer vi med det køkkenudstyr I ikke selv har tilrådighed.
Faciliteterne afhænger af hvilken kokkeskole det er, men typisk er der brug for ovn, opvask, masser af bordplads og service. 

Sushi kursus

Vores sushi kursus kræver ikke de samme køkkenfaciliteterm, som resten af kokkeskolerne. 
Afholdes det hos jer, skal der være adgang til en køkkenvask, hvor knive og skærebræder kan vaskes op, samt råvarer kan gøres klar.
Der skal være en stå eller sidde arbejdsplads til alle deltager.
Der skal være service til at anrette det færdige sushi på, samt til råvarerne.
 
Varigheden på kokkeskolen. 
Sushi kokkeskolen kan afvikles på 2 måder.
Det tager enten 2½ time eller ca. 1½ time + spisning.
Ved 2½ time modellen er I med til at skære alle råvarer ud og derefter lave selve sushien.
Ved 1½ time modellen, har vi skåret alle råvarerne ud på forhånd og det er selve arbejdsprocessen med at lave selve sushi der bruges tid på. Dette kan være en fordel, hvis I først kan starte sent.

Drikkelse

Uanset om kokkeskolen afholdes hos os eller hos jer, kan vi sørge for drikkelse eller I kan vælge selv at sørge for det. Vinmenuer til de forskellige kokkeskoler kan også tilkøbes.

Kokkene

Vores kokke er ikke kendte TV kokke, men til gengæld har vi fokus på at de er gode inden for deres fagområde, og er gode til at formidle budskabet. Det betyder ikke at I får en ”giraf” at se, men får masser af god undervisning, som bliver formidlet på en måde som man forstår det og kan bruge det.
 

SMAGSOPLEVELSER

 
”Hvad skal jeg være opmærksom på?”
 

Generelt - Hos os eller hos jer?

Smagsoplevelserne kan både afholdes i vores lokaler eller hos jer selv (firma adressen eller privat adresse). Nogle smagsarrangementer skal foregå ude af huset hos en af vores mange samarbejdspartnere. 
Har I selv rådighed over køkkenfaciliteter, kan vi komme til jer evt. mod et lille kørselstillæg. Faciliteterne afhænger af hvilket smagsarrangement det er, men typisk er der brug for opvask, masser af bordplads og service.
 
Bryggeribesøg, vinsmagning, snapsesmagning, romsmagning
Ved ovenstående smagsarrangementer skal der sørges for glas, krus m.m. hvis det foregår hjemme hos jer selv. Ved cocktailkursus og whiskysmagning tager vi selv glas med.
 

AKTIVE EVENTS

 
”Hvad skal jeg være opmærksom på?”
 

Generelt 

Hos PersonaleKlubben har vi en masse aktive events som variere og på forskellige niveauer. I vores aktive events kan teambuilding også indgå. 
Nogle af arrangementerne skal foregå ude af huset hos en af vores mange samarbejdspartnere. Herunder finder I arrangementer som man skal være særligt opmærksomme på.
 

Curling

I skal selv medbringe rene gummisko, der må ikke komme snavsede sko på isen. Skoene skal være med gummisåler så de kan stå fast på isen. Høje hæle og glatte såler må der ikke spilles i. Husk også varmt tøj I kan bevæge jer i, da det foregår på is.
 
NB! Curling sæsonen kører årligt fra ca. ultimo august til medio april.
 

Segway

Vi anbefaler at I kører på vores bane i på-kælderen på Israels Plads. Her er altid tørvejr og rigtig god underlag at køre på. Vi kan evt. komme ud til jer hvis I har en plads der kan køres på. Er det ikke passende kan vi sammen finde et 3. sted.
 

Stifinder

Som det er med Stifinder så skal man have en "base" for alle hold - og hvert hold har et inde og ude hold. Dette kan være et kontor, cafe etc.
Inde hold guider ude holdet igennem tlf. og computer med internet adgang, da I skal have adgang til Google maps og de næste poster online.
 
Hvis der ikke er mulighed for et lokale kan vi leje et lokale til jer som I kan sidde i. I skal sørge for computere med internet adgang til alle hold - telefoner m.m. sørger vi for. 
Kan I ikke sørge for computere med internet adgang kan vi også leje disse.
 
 

TEAMBUILDING

 
”Hvad skal jeg være opmærksom på?”
 

Generelt - Hos os eller hos jer?

Teambuildings arrangementerne kan både afholdes hos jer selv (firma adressen eller privat adresse) eller på aftalt lokation. 
Nogle af teambuildings arrangementerne skal foregå ude af huset hos en af vores mange samarbejdspartnere.
Har I selv rådighed over lokaler, kan vi komme til jer evt. mod et lille kørselstillæg.
Faciliteterne afhænger af hvilket teambuildings arrangement det er, læs videre nedenfor for at se hvilke teambuildings arrangementer du skal være særligt opmærksomme på.
 

Mordmysterier

Ved teambuildings arrangementer som skal afholdes hos jer selv, skal der ved ovenstående teambuildings arrangement være et plenumlokale med plads til alle deltagere, samt 2 grupperum + projektor og lærred. Vi medbringer alt udstyr til arrangementerne. 
 

Mystery Room

Ved ovenstående teambuildings arrangement er den ideelle gruppe på en 4-9 pers. Er I over dette antal bliver I delt op i grupper og løser opgaverne i disse.